сряда, 15 октомври 2014 г.

Повод, без Повод!

Здравейте!
Днешният ми пост е посветен на едно от българските магазинчета за хоби и крафт материали. Сигурно се сещате за кое става на въпрос, но все пак, ако случайно все още не сте попадали на него ето тук може да надзърнете. Уверявам Ви, че със сигурност ще си харесате нещо от изобилието от невероятни продукти. 
Сайта им, поне според мен, е много добре направен и човек доста бързо може да се ориентира и да намери това, което търси. Нещото, което е ужасно полезно и много ми харесва е опцията Уведоми ме при наличност, когато даден продукт е изчерпан. Към всеки продукт е поместена и изчерпателна информация за самия него. Още едно от предимствата им е и процентните намаления които правят.
Освен това в момента тече страхотна игра. Тя е до края на месец Октомври и всеки, който желае може да се включи.



От доста време търся в българските и чуждестранни крафт магазинчета един сет пеперуди на Joy Craft, но все удрях на камък. И един ден съвсем случайно ровейки за пореден път попаднах на тях във въпросното магазинче. Без да мисля веднага ги сложих в кошницата. Нямаше как да мина само със тази покупка и докато се ровех в изобилието от шаблони, попаднах и на едни много желани и търсени отдавна от мен калинки.
В предходната ми публикация може да видите и кутийката, която направих и декорирах с шаблони от он-лайн магазин Uau.bg. Сърчицето балон и Винтидж завъртулките на Marianne Design в момента даже са намалени и цените са повече от страхотни.


Искам да благодаря на екипа на Uau.bg за отзивчивостта и предложената помощ и да им пожелая безброй успешни продажби и доволни клиенти.

Няма коментари:

Публикуване на коментар