събота, 22 март 2014 г.

Ех, морето...

Здравейте,
Време е за новото предизвикателство, поставено от Мария при Картичкофуриите. Темата е повече от приятна и интересна - "Искам все да чувам как шепти морето...".
Кой не обича морето? Аз го обожавам и чакам с нетърпение да дойде лятото. А дотогава ще си мечтая за слънцето, морето и шума на вълните. И докато се чудех с какво да ви вдъхновя този път, слушайки един от любимите ми испански певци и повлияна от една прекрасна негова песен - Barcos de papel (Кораби от хартия), вдъхновението ми се появи. Една хартиена лодчица като централен елемент, мидички, рапанче, морска звезда... 


Темата, която е избрала Мария е прекрасна, така че с удоволствие ще чакам да видя и вашите проекти.

А ето я и песента, която ме вдъхнови:



2 коментара:

  1. Танче, чудесна картичка! Много ми харесва тази лодчица. А от тази тема ми замириса на море... :)

    ОтговорИзтриване
  2. Прекрасна! Семпла и много пипната. Чудесно се е получила! :)

    ОтговорИзтриване