понеделник, 17 март 2014 г.

Дамата в синьо и зелено

Много харесвам някои от печатите на A Day For Daisies., а когато видях Green Lady при Вили и при Роси много ми се прииска да га използвам в някой от проектите си. Все не му идваше редът, докато онзи ден не взех окончателно решение, че ще се пробвам да го оцветя. Е аз не съм специалист и с акварелните моливи не става идеално, но ми харесва как се получи.


Ще включа картичката в:
1. CMC#42 Something New / Нещо ново - нов ми е печатът
2. ADFD Challenge #91 - Anything Goes...
3. CCH #167 - Flower Frenzy
4. TBC# 10 - Spring flowers / Пролетни цветя
5. Хартиени вълшебства - Женска красота



6 коментара:

  1. И на мен много ми харесва как ти се е получило!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Има още какво да се желае, но се радвам че ти е харесала :)

      Изтриване
  2. Комбинацията от синьо и зелено много ми харесва!
    От моите цветенца ли виждам?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ммм да, много са сладки и така добре ми паснаха :)

      Изтриване
  3. Аз лично винаги бягам от този печат, толкова изящен и красив се беше получил при Вили, че не мислех че ще ми хареса и при някой друг. Но се е получил супер, в това синичко... Страхотна картичка, и като оцветяване, и като декорация. Благодаря ти, че ни я показа в Зимно предизвикателство №3 - "Женска красота" на Хартиени вълшебства!

    ОтговорИзтриване
  4. Много нежна и красива комбинация на цветове и елементи. Чудесно ти се е получило оцветяването, браво за куража! Късмет при нас в ТокБобок и те чакаме отново :)

    ОтговорИзтриване