петък, 18 юли 2014 г.

Steampunk card

Здравейте,
Днес на гости при Картичкофуриите е Ирена Стефанова, която Ви предизвиква в следващите десет дена да творите на тема "Времето". 
Когато разбрах темата, веднага в съзнанието ми изникна часовник, но не някой модерен, а от онези стари, захабени и ръждясали от времето. И тогава реших, че този път ще се опитам да направя картичка в Steampunk стил. Не знаех дали ще се справя, но имах огромно желание да опитам. Подбрах цветовете, хартиите, печати, мастило и се захванах. Бях си прибрала прилежно едни зъбни колелца, които мъжът ми искаше да изхвърли преди време, но аз не му позволих. Знаех, че някой ден ще ми влязат в употреба, просто трябваше да им дойде редът. И така, накрая с изненада установих, че резултатът никак не е лош, напротив. Даже като си я гледам започва все повече да ми харесва.








Предизвикателства / Challenges:
1. DOC: challenge 82 " Lot of layers"
2. Sister Act Challenge #66 "anything goes"
3. Artbymiran's Challenge #10 anything goes
 

3 коментара:

  1. Gorgeous card..thanks for joining us at Sister Act Card Challenge..Sue DT x

    ОтговорИзтриване
  2. Such a wonderful creation with great attention to detail. Love the colours and embellishments. All the elements work so well together. It is perfect for our tenth ‘ANYTHING GOES’ challenge. Thanks for sharing your talent with us. Good luck.
    Hugs
    Desíre
    {Art by Miran Showcase DT Member}
    {Doing Life – my personal blog}

    ОтговорИзтриване
  3. Fabulous make, I do love the colours, thanks for joining us at art by mi ran. Joey x

    ОтговорИзтриване