петък, 18 юли 2014 г.

Steampunk card

Здравейте,
Днес на гости при Картичкофуриите е Ирена Стефанова, която Ви предизвиква в следващите десет дена да творите на тема "Времето". 
Когато разбрах темата, веднага в съзнанието ми изникна часовник, но не някой модерен, а от онези стари, захабени и ръждясали от времето. И тогава реших, че този път ще се опитам да направя картичка в Steampunk стил. Не знаех дали ще се справя, но имах огромно желание да опитам. Подбрах цветовете, хартиите, печати, мастило и се захванах. Бях си прибрала прилежно едни зъбни колелца, които мъжът ми искаше да изхвърли преди време, но аз не му позволих. Знаех, че някой ден ще ми влязат в употреба, просто трябваше да им дойде редът. И така, накрая с изненада установих, че резултатът никак не е лош, напротив. Даже като си я гледам започва все повече да ми харесва.








Предизвикателства / Challenges:
1. DOC: challenge 82 " Lot of layers"
2. Sister Act Challenge #66 "anything goes"
3. Artbymiran's Challenge #10 anything goes
 

2 коментара: