петък, 7 февруари 2014 г.

Искам да ми направиш...

... нещо с крила. Нели си пожела картичка, на която да има нещо с крилца. А това е любима моя тема. Обожавам пеперуди, феи и други крилати същества. Така че, когато видях желанието и в играта, която организира Деси във Фейсбук, веднага се записах. Много мислих каква картичка да направя, какви цветове да използвам... Дните минаваха и аз все още не бях решила. В един момент се притесних, че няма да остане време и се захванах. Реших, да използвам хартии в розова гама. Разглеждайки наличните си печати, се спрях на сладката Summer Fairy на Sylvia Zet, мисля че е страшно подходяща. Все още не ми се получава оцветяването, но толкова харесвам картички с картинка, че постоянно прибягвам към дигитата. Поръсих крилцата с брокат и глоси акцент, добавих панделка, цвете, камъчета и няколко разпърхани пеперуди... Крайният резултат ми хареса и се надявам картичката да е зарадвала и получателката си :)



И поглед отвътре:

Показвам я в CMC#39 Angels and/or Fairies / Ангели и/или Феи


Използвам публикацията, за да покажа и невероятната бебешка картичка, която ми направи Миглена Стойнева за играта.



 Меги, благодаря ти отново :) Картичката е прелестна!

1 коментар:

  1. Много сладка, Танче! И на мен Силвия ми е слабост. :) Сигурна съм, че и Нели ще е възхитена от резултата. <3

    ОтговорИзтриване