вторник, 15 януари 2013 г.

Рамка за снимка с календар и книгоразделител

Искаше ми се да си направя малко компактно календарче, което да ми седи на бюрото. Реших, че формата на Easel картичките е подходяща. Докато умувах какво да сложа като картинка, ми хрумна да направя рамка за снимка. И без това, откакто се роди дъщеричката ми, рамките вкъщи все не достигат.

Междувременно сестра ми ме помоли да и направя един книгоразделител. Аз отдавна се канех да направя и за себе си, но все се захващах с нещо друго. Стори ми се интересно да е в тон с рамко-календарчето и да му намеря местенце по него. Така на края се получи 3 в 1 - рамка, календар и книгоразделител.

А ето и крайния резултат:





В крайна сметка, на сестра ми много и хареса и се озова при нея. А аз ще трябва да направя за себе си друго.

Няма коментари:

Публикуване на коментар