сряда, 26 декември 2012 г.

Коледен ангел

Честито Рождество Христово!

Направих тази картичка преди седмица за сестра ми, но исках да е изненада. Тя вече е при нея и мога да я покажа.

Преди около месец, разглеждах блога на Vili и се влюбих в нейната вълшебна Синя Коледа. Цветовете, печата на Sara Burrier, всичко ме грабна и понеже синьото е един от любимите цветове на сестра ми, веднага реших нейната коледна картичка да е нещо подобно. Доста време не събирах смелост да я почна, защото исках да е прекрасна, каквато си я представях, а имах чувството, че няма да успея да я направя. Така времето минаваше и преди няколко дни се притесних, че Лили ще си остане без картичка, та се захванах с направата и. Е не се получи чак толкова впечатляваща, колкото ми се искаше, но важното е че сестра ми я хареса.

Надписът е на испански, защото и двете обожаваме този език.

А ето я и нея:



Лек поглед от вътре.

Няма коментари:

Публикуване на коментар